Преди месеци света се затвори. Хората стояха в къщите си и не излизаха. Почти в цял свят течеше рекламна кампания, че не трябва да се излиза, за да може коронавируса да изчезне. Хората бяха убедени, че могат да се скрият и че вирусът ще изчезне, понеже почти на всякъде ги облъчваха с пропаганда. Хората в България бяха глобявани за това, че са отишли в парка да подишат чист въздух и да усетят слънцето. Липсата на витамин D e вредна за организма на човека, а когато някой човек стои затворен в апартамент или къща с течение на месеци, то така само си уврежда здравето и намалява имунитета си. Идеята беше да седим вкъщи, да четем книги, да гледаме филми на Нетфликс, да ядем чипс, да играем игри и тн. Света се беше превърнал в затвор. Фирмите бяха затворени и не работеха, което доведе до икономическа криза. Милиони хора по цял свят загубиха работата си и сега няма, какво да ядат. В България бяха издали заповед да се излиза с маска. Несенето на маска води до намаляване на имунитета понеже се затруднява притока но кислород до организма. Излъгаха хората, че ако носят маска няма да се заразят. Фирмите продаваши маски направиха милярда долари печалби по цял свят. Хората почнаха да се самоубиват от страх да не хванат вируса. Доцент Атанас Мангъров обясни за стадния имунитет и даде недежда в българите. Оказа се че от затварянето на хората по къщите е нямало никаква полза и че рано или късно 70 процента ще се заразят с вируса и хората ще изградят имунитет.
Рекламната кампания в полза на ваксината тече от дълго време в българските медии. Вчера доставиха ваксината срещу Ковид-19. Както всеки продукт и този продукт има рекламни лица. Министъра на здравеопазването на България е рекламно лице, което рекламира ваксината. Той си сложи ваксината първи в България. Във Сащ Джо Байдън и доктор Антъни Фаучи се ваксинираха за пред медиите с новата ваксина. Голяма е вероятността, ваксинираните политици, членове на щабове, министри и т.н. за пред медиите, да не са ваксинирани с ваксината. Може да са им вкарали витамин С или нещо подобно. Никой не знае, какъв е бил състава на разтвора в спринцовката, с която са се ваксинирали. Но защо да го правят, може би се питате? Компаниите разработили ваксините разполагат с огромни бюджети. За, да може да се продава дадена стока, то трябва да се отделят разходи за маркетинг. Щом Пепси могат, да си позволят известните личности да им рекламират колата, то и Биг Фарма може да си позволи да плати за рекламни лица на
Коментари
Публикуване на коментар