Определено Дивна знае, как се прави хит, но от Viralbg сме на мнение, че новата и песен не звучи хитово и запомнящо се. Преди години Дивна вдига нивото на българската поп музика, но сега го свали с новата и песен - #KillaBee. Песента става за слушане, но не е нищо запомнящо се. Очаквахме да ни се запамети м главите и да искаме да я пускаме хиляда пъти, но не стана. Оценката която от Viralbg даваме на песента е 5 от 10.
Рекламната кампания в полза на ваксината тече от дълго време в българските медии. Вчера доставиха ваксината срещу Ковид-19. Както всеки продукт и този продукт има рекламни лица. Министъра на здравеопазването на България е рекламно лице, което рекламира ваксината. Той си сложи ваксината първи в България. Във Сащ Джо Байдън и доктор Антъни Фаучи се ваксинираха за пред медиите с новата ваксина. Голяма е вероятността, ваксинираните политици, членове на щабове, министри и т.н. за пред медиите, да не са ваксинирани с ваксината. Може да са им вкарали витамин С или нещо подобно. Никой не знае, какъв е бил състава на разтвора в спринцовката, с която са се ваксинирали. Но защо да го правят, може би се питате? Компаниите разработили ваксините разполагат с огромни бюджети. За, да може да се продава дадена стока, то трябва да се отделят разходи за маркетинг. Щом Пепси могат, да си позволят известните личности да им рекламират колата, то и Биг Фарма може да си позволи да плати за рекламни лица на
Коментари
Публикуване на коментар