Преди няколко дни излезе новият клип на рапъра Криско. За седмица видеото натрупа над милион гледания в Ютюб. Песента "Шапка ти свалям" се превърна бързо в летен хит. Като изгледах за първи път видеото ми заприлича на видеото от клипа на Кание Уест - Gold digger. Изгледах след това и видеото на Кание Уест - Gold digger и приликата се оказа голяма. Но копирането на идеи от различни известни артисти е масова практика в България. Защо се прави това? Много по-лесно и евтино е да се копира едно нещо, отколкото да се гледа да се създаде нещо ново и оригинално. Публикувам и двете видеа, за да видите, приликата ако още не сте забелязали.
Рекламната кампания в полза на ваксината тече от дълго време в българските медии. Вчера доставиха ваксината срещу Ковид-19. Както всеки продукт и този продукт има рекламни лица. Министъра на здравеопазването на България е рекламно лице, което рекламира ваксината. Той си сложи ваксината първи в България. Във Сащ Джо Байдън и доктор Антъни Фаучи се ваксинираха за пред медиите с новата ваксина. Голяма е вероятността, ваксинираните политици, членове на щабове, министри и т.н. за пред медиите, да не са ваксинирани с ваксината. Може да са им вкарали витамин С или нещо подобно. Никой не знае, какъв е бил състава на разтвора в спринцовката, с която са се ваксинирали. Но защо да го правят, може би се питате? Компаниите разработили ваксините разполагат с огромни бюджети. За, да може да се продава дадена стока, то трябва да се отделят разходи за маркетинг. Щом Пепси могат, да си позволят известните личности да им рекламират колата, то и Биг Фарма може да си позволи да плати за рекламни лица на
Коментари
Публикуване на коментар